Завершення тренінгу для підготовки тренерів "Ведення випадку та оцінка потреб дитини та її сім'ї"

1-3 жовтня та 22-24 жовтня 2015 року відбулася підготовка тренерів за програмою “Ведення випадку та оцінка потреб дитини та її сім’ї”. Впродовж 2 етапів навчання учасники тренінгу опановували використання технології ведення випадку і оцінки потреб дитини та її сім’ї. 

26 жовтня 2015
Під час проведення тренінгу

Навчання тренерів відбувалося у рамках проекту “Реформа соціальних послуг: розвиток потенціалу фахівців для підвищення якості соціальних послуг для вразливих сімей та дітей”, що реалізується Партнерством "Кожній дитині" на замовлення Міністерства соціальної політики України при підтримці Міністерства закордонних справ Чеської Республіки.


Тренінг проводили Павлик Ольга Вікторівна – менеджер тренінгових програм та Пєтушкова Лариса Антонівна – спеціаліст з навчально-методичної роботи Партнерства "Кожній дитині".

Під час навчання учасники розглянути теоретичні аспекти оцінки потреб дитини та її сім’ї, ознайомилися з концептуальними засадами оцінки, змогли визначити місце оцінки потреб, як складової ведення випадку під час проведення різноманітних практичних вправ. Учасники тренінгу активно програвали рольові ігри, під час якихмоделювали процес консультування та підтримки сімей, розглянули форми та методи соціальної роботи, які можуть бути використані в процесі здійснення оцінки, обговорили доцільність їх використання в різних ситуаціях та ознайомилися з алгоритмом та завданнями ведення випадку, навчилися визначати складність випадку.

Тренери мали можливість зануритися у тонкощі практичної роботи спеціалістів, які працюють з сім'ями та дітьми у складних життєвих обставинах. Так, наприклад, цікавим було обговорення питання залучення, визначення сильних сторін та посилення мотивації родин під час проведення оцінки. Учасники тренінгу навчилися долати опір і налагоджувати партнерські стосунки з сім'єю у процесі надання соціальних послуг та усвідомили важливість емпатії у професійній діяльності працівника соціальної сфери.


Невимушена атмосфера, цікава форма подачі матеріалу допомогла розширити потужну тренерську команду та зробити навчання максимально ефективним та корисним. Так за словами Ольги Синюк, старшого лаборанта кафедри соціальної педагогіки, психології та педагогічних інновацій, ДЗ "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського": Для мене найважливішим у навчанні було використання різних технік, вправ, ресурсів, які я обов’язково буду використовувати у власній професійній діяльності.

Попереду на тренерів чекає самостійне проведення регіональних 5-денних тренінгів для однієї групи спеціалістів соціальної сфери щодо роботи із вразливими сім’ями і дітьми.

Команда Партнерства "Кожній дитині" бажає успіху та натхнення у такій важливій та потрібній справі!

Завантажити 2 частини навчального посібника «Оцінка потреб дитини та її сім'ї: від теорії до практики» можна тут.

 

Теги:  тренінг навчання оцінка потреб дитини ведення випадку ТОТ

Статтi на тему
Більше за темою
Приєднуйтеся
ОТРИМУЙТЕ НОВИНИ