Запрошення до конкурсу з відбору спеціаліста для надання послуг Адміністратора проекту у Тернопільській області

У зв’язку з реалізації у Тернопільській області проекту «Розробка та впровадження регіонального плану стосовно збільшення обсягів надання послуг з догляду на сімейній основі (реформування інтернатних закладів для дітей)» (далі – Проект) Партнерство «Кожній дитині» (партнер Проекту) шукає кандидатів для надання послуг з організації заходів Проекту та надання адміністративної підтримки експертам Проекту - Адміністратора проекту у Тернопільській області. 

01 липня 2019

Про Проект 

Діяльність за Проектом буде спрямована на підтримку органів виконавчої влади та місцевого самоврядування Тернопільської області у реалізації Національної стратегії реформування системи інституційного догляду та виховання дітей на ‎2017-2026 рок. Реалізація Проекту із реформування інтернатних закладів у Тернопільській області дасть змогузменшити потребу в інтернатних закладах шляхом розвитку:

  • первинних соціальних послуг на рівні об’єднаних територіальних громад, створення в кожній ОТГ служб у справах дітей, введення посад фахівців із соціальної роботи; 
  • спеціалізованих послуг відповідно до потреб сімей з дітьми, громад;
  • мережі сімейних форм виховання (патронатних сімей, опіки та піклування, усиновлення, прийомних сімей, ДБСТ);
  • інклюзивної освіти для дітей з особливими освітніми потребами;
  • послуг з соціальної інтеграції для випускників закладів інституційного догляду;
  • міжвідомчої взаємодії, механізмів та процедур прийняття рішень для забезпечення найкращих інтересів дитини.

Проект є четвертою поспіль ініціативою Міністерства соціальної політики України в рамках  програми "Модернізація системи соціальної підтримки населення України", що здійснюється за підтримки Світового банку. Проект реалізовуватиметься впродовж 2019-2020 років консорціумом організацій у складі: Oxford Policy Management Limited (Велика Британія), Міжнародна благодійна організація «Партнерство «Кожній дитині» Україна, COC Кіндердорф Інтернешнл та Український фонд «Благополуччя дітей» (далі – Консорціум OPM)

 

Виконання функцій Адміністратора Проекту, зокрема надання послуг з організації заходів та адміністративної підтримки експертів Проекту, включатиме таку діяльність

  • організація та технічне забезпечення проведення робочих зустрічей, семінарів, тренінгів, круглих столів, що включає закупівлі необхідних товарів та послуг, підготовку необхідних документів;
  • технічне оформлення та підготовка до оплати документів щодо  відряджень, оренди приміщень тощо;
  • запрошення, реєстрація та ведення обліку учасників заходів в рамках Проекту;
  • підготовка листів, інформаційних повідомлень, звітів, узагальнення та аналіз інформації, протоколювання, пошук необхідної  інформації;
  • організація тиражування методичних та інформаційних матеріалів;
  • надання технічної підтримки експертам у проведені заходів;
  • організація транспортування експертів при поїздках у Тернопільській області;
  • переклад або пошук надавачів послуг для перекладу методичних матеріалів;
  • сприяння в організації  робочих зустрічей експертів Проекту  та інше

Основні вимоги до кандидата:

  • вища освіта (бажано в сфері менеджменту, фінансів, адміністрування);  
  • знання у сфері організації закупівель, ведення звітності, бухгалтерського обліку;
  • досвід роботи (бажано) у сфері організації та адміністрування; 
  • уміння аналізувати, оцінювати, планувати, готувати звіти;
  • вільне володіння українською мовою;
  • вільне володіння ПК та програмами MS Office. 

Перевага буде надана кандидатам, які окрім зазначеного, матимуть також досвід роботи у реалізації проектів, що фінансувались міжнародними донорами; та які проживають на території Тернопільської області. 

 

Умови та термін надання послуг

Партнерство«Кожній дитині» (як уповноважений партнер Корнсорціуму) укладе відповідний договір з відібраним на конкурсній основі кандидатом на термін 6 місяців (до грудня 2019 року). Договір може бути подовжений на 2020 рік. Обсяг надання послуг та винагорода буде визначена при укладанні договору. 

 

Для участі у конкурсіпросимо надіслати: 1) резюме українською мовою, 2) супровідний лист в якому просимо описати досвід та мотивацію, а також вказати бажаний рівень винагороди за надання послуг (у гривнях). Усі документи просимо надсилати на адресу vacancy@p4ec.org.uaз поміткою «TernopilAdmin» до 18.00 год. липня 2019 року.

 

КОНТАКТИ:

Зінаїда Кияниця

заступник директора з реалізації програм 

Партнерство «Кожній дитині»

тел./факс: +38 044 3885179 

ел. пошта: info@p4ec.org.ua

Теги:  Деінституціалізація соціальні послуги діти вакансія

Статтi на тему
Приєднуйтеся
ОТРИМУЙТЕ НОВИНИ