У зв’язку з реалізації у Тернопільській області проекту «Розробка та впровадження регіонального плану стосовно збільшення обсягів надання послуг з догляду на сімейній основі (реформування інтернатних закладів для дітей)» (далі – Проект) Партнерство «Кожній дитині» (партнер Проекту) шукає кандидатів для надання послуг з організації заходів Проекту та надання адміністративної підтримки експертам Проекту - Адміністратора проекту у Тернопільській області.
Про Проект
Діяльність за Проектом буде спрямована на підтримку органів виконавчої влади та місцевого самоврядування Тернопільської області у реалізації Національної стратегії реформування системи інституційного догляду та виховання дітей на 2017-2026 рок. Реалізація Проекту із реформування інтернатних закладів у Тернопільській області дасть змогузменшити потребу в інтернатних закладах шляхом розвитку:
- первинних соціальних послуг на рівні об’єднаних територіальних громад, створення в кожній ОТГ служб у справах дітей, введення посад фахівців із соціальної роботи;
- спеціалізованих послуг відповідно до потреб сімей з дітьми, громад;
- мережі сімейних форм виховання (патронатних сімей, опіки та піклування, усиновлення, прийомних сімей, ДБСТ);
- інклюзивної освіти для дітей з особливими освітніми потребами;
- послуг з соціальної інтеграції для випускників закладів інституційного догляду;
- міжвідомчої взаємодії, механізмів та процедур прийняття рішень для забезпечення найкращих інтересів дитини.
Проект є четвертою поспіль ініціативою Міністерства соціальної політики України в рамках програми "Модернізація системи соціальної підтримки населення України", що здійснюється за підтримки Світового банку. Проект реалізовуватиметься впродовж 2019-2020 років консорціумом організацій у складі: Oxford Policy Management Limited (Велика Британія), Міжнародна благодійна організація «Партнерство «Кожній дитині» Україна, COC Кіндердорф Інтернешнл та Український фонд «Благополуччя дітей» (далі – Консорціум OPM).
Виконання функцій Адміністратора Проекту, зокрема надання послуг з організації заходів та адміністративної підтримки експертів Проекту, включатиме таку діяльність:
- організація та технічне забезпечення проведення робочих зустрічей, семінарів, тренінгів, круглих столів, що включає закупівлі необхідних товарів та послуг, підготовку необхідних документів;
- технічне оформлення та підготовка до оплати документів щодо відряджень, оренди приміщень тощо;
- запрошення, реєстрація та ведення обліку учасників заходів в рамках Проекту;
- підготовка листів, інформаційних повідомлень, звітів, узагальнення та аналіз інформації, протоколювання, пошук необхідної інформації;
- організація тиражування методичних та інформаційних матеріалів;
- надання технічної підтримки експертам у проведені заходів;
- організація транспортування експертів при поїздках у Тернопільській області;
- переклад або пошук надавачів послуг для перекладу методичних матеріалів;
- сприяння в організації робочих зустрічей експертів Проекту та інше
Основні вимоги до кандидата:
- вища освіта (бажано в сфері менеджменту, фінансів, адміністрування);
- знання у сфері організації закупівель, ведення звітності, бухгалтерського обліку;
- досвід роботи (бажано) у сфері організації та адміністрування;
- уміння аналізувати, оцінювати, планувати, готувати звіти;
- вільне володіння українською мовою;
- вільне володіння ПК та програмами MS Office.
Перевага буде надана кандидатам, які окрім зазначеного, матимуть також досвід роботи у реалізації проектів, що фінансувались міжнародними донорами; та які проживають на території Тернопільської області.
Умови та термін надання послуг
Партнерство«Кожній дитині» (як уповноважений партнер Корнсорціуму) укладе відповідний договір з відібраним на конкурсній основі кандидатом на термін 6 місяців (до грудня 2019 року). Договір може бути подовжений на 2020 рік. Обсяг надання послуг та винагорода буде визначена при укладанні договору.
Для участі у конкурсіпросимо надіслати: 1) резюме українською мовою, 2) супровідний лист в якому просимо описати досвід та мотивацію, а також вказати бажаний рівень винагороди за надання послуг (у гривнях). Усі документи просимо надсилати на адресу vacancy@p4ec.org.uaз поміткою «TernopilAdmin» до 18.00 год. 8 липня 2019 року.
КОНТАКТИ:
Зінаїда Кияниця
заступник директора з реалізації програм
Партнерство «Кожній дитині»
тел./факс: +38 044 3885179
ел. пошта: info@p4ec.org.ua